2.10.2009

problem med böcker!!!!

heeej sorry för att jag inte bloggat anledningen är för litte tid men ... jag bloggar ju nu ja jag har faktis bestämt mig att jag ska satsa på skolan litte extra nu ! så bloggandet kommer litte i efterhans o jag ska försöka blogga varge dag! men jag har 2 nyhetter! numer 1 .jag har klippt raklugg jihhho jättesnyggt bilder kommer när min data är tbx från lagningen (: o nummer 2.det SNÖAR! jihhoo! det snöar verkligen mycket moste jag säga.. och enligt väderrapporten ska det snöa hela dan ida o imorgon! jag har en fråga till er underbara läsare -vad ska man göra om man inte kan göra läxan ?? jo kolla så fort jag öpnar en bok omnar jag igår satt jag o gjorde matteläxan o åt en choklad efter en halvtimme så va chokladen uppäten o jag var fortfarande på uppgift 1 .....liksom jag har problem med det här det är därför jag ska satsa hård på skolan xoxo/selma

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha har samma problem !!

Anonym sa...

men ett tips är kolla på tv sammtidigt som du gör läxan ...

Anonym sa...

haha ajga vet men du kan alltid försöka att bara inte tänka så mycket på det liksom iställer för att -men ohh jag kan inte läsa deta så gör du så här - ohh vad kul o läsa det här ska jag klara