2.08.2009

igår ida ...

heej litte snabbt om igår shopping med amina stänade mit rum elr skulle göra det men jag dansade istället till britneys låtar så rumet blev bara litte rent men aja får väll städa ida då sen på kvällen kom amina till mig vi kollade på melodifestivalen :) ja det var mitt igår i snabbspolning ;)



hihi okej här forsätter det .....;) :)


planeringar för ida !
jag ska på bio med amina o kanske elin! vi ska se wild child o jag ska köpa många mm's hehe.... aja sen så missar jag jue första gossipgirl avsnittet när jag e på bio men aja det blir säckert repris på måndag .... ja det har jag planerat hitt tills


have a good day //selma

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett wild child den äger!

Anonym sa...

och din blogg är jättebra hur många besökare har du per dag ?? jag e samma person som den där uppe (=