1.08.2009

tisdag , onsdag och idag

heeej!
heej jag vet att jag inte bloggat på två dagar sorry ..... men nu ska jag skriva om mina tre dagar ....

tisdag:var och shoppade på center syd och köpte inte mycket bara en jätte fin väst på new yorker och hårband sen efter gick vi till en mstsfär och jsg köpte julia och i tidningen sog jag samma väst jag hade köpt på sida 27 den röd-svartrutiga längst in på sidan tihi om ni har tidningen hemma för jag orkar inte fota men den e jätte varm och skön ........


onsdag: jag var hemma på morgonen va jag i sjukhuset för jag hadde haft ont i benet en vecka men som tur var var dne inte benskadad ( inte bruten) och jag fick gå hem igen sen så tittade jag på kanal 2 första veronica mars sesongen(stavning??) aja mitt stvningprogram e helt konstigt aja får fixa det senare aja iaf så va den jätte bra ! fast litte sorligt att hennes bästis dog aja ....


idag: jag vaknade tidigt vid 7 tiden.... och gjorde mig i årdning för skolan jag hadde på mig min röda stickade kofta en svart tröja mina knästrumpor (jag använde dom nästan som strump-benvärmare) och mina gråa slitna jeans mina favoriter och min nya väst...... i skolan var det kulkulkul assa inte skolan men jag fick träffa mina friends ... sen så¨sog vi på någon film typ ''det brinner'' den var sådär .. datakunskapen va tråkigt som vanligt jätte tråkigt men idag va det litte bättre en vanilgt haha ! aja orkar inte skriva mer nu e jättetröt

kram på er från selma (=

Inga kommentarer: