1.04.2009

mitt 2008

mitt 2008



i sommras var jag i bosnien och träffade massa kusiner och släktingar hon på bilden hetter jasmina! sommaren 2008 va den bästa sommaren i mitt liv .....





jag blev oxo fäst vid farmors hund i bosnien den sommaren'' jag lekte med den jätte mycket nu har hunden säckert växt tihi....



det blev mycket bad i flodder och sjöar men oxo på utebadhus han lilla på bilden e min lillebror.....




blev fäst vid domma skorna......




min kusin fick en motorcykel och ibland fick man åka med ........




sen var det ju den där hemresan :´( så klart börgade jag gråta.....



vi hade gäster från tyskland jag fick prata engelska men dom dom var jätte snälla.....




sen var man ju med i den där talangjackten men jag vann inte men det gör inget det var roligt....





sen så var man och hälsade på släkt i småland nu kommer det några bilder om det.........






och så fick man sin lilla sushine han hetter bonny.......





och farmor kom och hälsade på i sverige .......




jag blev kär i min favojulklapp xbox 360 spelet lips (inte mitt rum på bilden ).......



sen så åkte mamma till bosnien och träffa min absoluta favoritkusin tarik och många andra litte bilder om det ...




när mamma kom hem fick man massor med presenter......



min lillebor somnade först av alla på nyår redan vid 01.54 tihi.......

7 kommentarer:

Anonym sa...

vilket bra år du haft det!!!

Anonym sa...

Selma inte för att klaga men du får nt lägga in marna på hemsidor som tex din blogg...ses

Anonym sa...

jag tycker inte om din blog den är dålig och du svar aldrig på frågor du får

Anonym sa...

hej din blog är ganska bra men du är inte snygg den hade snyggar utan dig

Anonym sa...

hello!!!!!! i like you blog i live in usa

Anonym sa...

mitt nmna är klyyou vill du bli i hop med mig eller du så snygg jag tycker att du är världens snyggast tjej och jag och mina kompisar är dina störta fan ok ha det bra

Anonym sa...

jag tycker att du e världens snyggase tjej får jag chans på dig??? snälla puss och kram