1.25.2009

chicys slut rea!


heej agh jag är såå arg slut rea på chicy o jag kan inte köpa en ena sack allt är såå himla snyggt jag blir galen jag har fasnat för 2 saccker mins ni klädningen jag bloggade om och en jättesöt hud tröja ....ni ser den på bilden den kostar bara 179 men oh vrf ska livet vara så här ): med e jue helt galet dom fattar väl att visa e het pengar befriade o kan inte köpa sackerna de e jue galet aja får väl gråta för mig själv .. :´( (bilderna syns inte så bra men datan dampar ...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag k;pte en jättefin tröja här om dan!

Anonym sa...

hehe tack för tipset ska defentivt köpa något :) stackars dig som inte kan!

Anonym sa...

ohh synd om dig ): men jag ska köpa en jättefin klädning jag tror du bloggade om den inan den där tubklädningen! // pella