2.12.2009

tänk på isbjörnarna!




you say you wannt a revolution weel you know we all wanna change the world you say that it is evalution weel you know we all wanna change the world .... ... you know its gonna bee allright you know its gonna bee allright .......




jaa klimatförendrigen hoppas jag kan få er att tänka litte joo kolla det är jätteviktigt var tror ni vågra barn , barnbarn ska leva om vi förstör allting här är några tips till er


#åk inte bil till skolan elr jobbet gå elr cykla om ni moste åk buss


# använd mindre tandkräm det lönar sig


#använnd inte mycket tvätmedel


#köp ekologiska varaor det är dyrare men bättre


#när du köper kläder köp ekologiska kläder "ekologisk bumull''


# sortera dina sopor


#släck lampan elr tven när du inte är i rummet


# ha inte på elektriska apparater i onödan


#köp ekologiska tvättmeldel shampoo o sånt...


#spara på vatten liksom låt inte vattnet stå på i onödan helt onödigt !


#gå på vindenergi och vindel!!!!




snälla följ mina tips det är viktigt att man sparar på naturen tänk på alla isbjörnar och sälar som får dö för er skull o protestera mot kärnkraftvärk!!! we all can change the world !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

silly jag har alltid trott att du är en ego människa men nu vet jag att du inte är det!

Anonym sa...

jag tycker att alla bloggare bode vara som du selma!